tisdag, augusti 16, 2005

Full fräs i Borlänge

Yes... åkte ner till storstaden direkt efter middagen... Stack först med Johan och Sandra och handlade, hämtade tvätt och körde jag förbi dem på Mångatan... En ganska rolig grej är att en av dem som bor i Sandras lägenhet heter nåt på S och sen Hussein... Jag tyckte iallafall det var komiskt... Åkte sen hem till Emma och satt och snackade skit på hennes bakgård ett bra tag... Hon har börjar läspa, riktigt roligt tycker jag... Tyckte inte hon... Hon läspar inte när hon snackar som hon gör i Uppsala men när väl dalmålet sätter in så låter hon som en punkterad cykel... Ja, hon stack iväg med Anna sen så då åkte jag till Mångatan där vi såg på High School-film... Tror jag och Johan listade ut slutet efter fem-tio minuter... Den följde mao. mallen... Ja, den var kass, så kass så jag inte ens kommer ihåg namnet... När det var klart spöade jag Johan i pilkastning och körde sedan gråtande hem honom... Nu ska jag sova för imorgon ska jag hjälpa Hasso och deras gäng att lägga mossa på taket... Mbop...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

WTF! Jag läspar inte alls det! Eller kanske lite, och när jag väl gör det är det bara för att jag är så jevla häftig! Puss!

2005-08-16 23:53

 

Skicka en kommentar

<< Home