måndag, september 26, 2005

Födelsedagsfika

Skulle hem till syrran till 18 idag eftersom hennes kille fyller år... Det hela började med att jag hittade en skjorta i garderoben som jag inte ens visste att jag ägde... Så, jag tog på mig den... Nu gör jag lite som Ebba von Sydow och skriver att den var rutig i blåa nyanser och av märket Beneton... Yeah yeah... Åkte iallafall upp till syrran sen och jag busade lite med Biffen... Vi sågade i nå planka och hoppade över en skiva som var kanske 1,5 meter lång... Det var nog dagens höjdpunkt, samt den enda träning jag intagit idag... Efter det så satt jag i deras soffa och spelade gitarr ett bra tag, tror tom. att jag skrev en låt... Ja... Sopade i mig för mycket fika och pärontårta när vi väl blev bjudna till bords... Skulle nog egentligen ut och gå en sväng nu, men, jag är ju inte 50, så jag kan inte bli fet... Mmm.. Lägger mig vid tv:n istället och spelar lite gitarr kanske... Mmm...