lördag, september 17, 2005

Olidlig väntan

Kom precis hem från en sväng ner till Borlänge... Åkte till mångatan och där satt grabbarna i Adams rum och såg på nå komedishow så jag slog mig ner... Vi satt där och skrattade ett tag för att sedan dundra upp till våningen ovanför och köra Mashed... Jag kom iallafall inte sist sammanlagt, men ack, den som kom sist i ett lopp fick lov att bära en ugly grismössa... Den satt på mitt huvud några gånger kan jag lova... Mmm... Sen satt jag och Ola på hans rum och konstaterade att allt på tv var skit, men kollade på det igen... Satt mig sedan i racerbilen och åkte hem och tog en huvudvärkstablett och käkade några jordnötter... Just nu vill jag mest av allt sova för då kan jag kolla om jag fångat Theodor på bild imorgon bitti!... Jag väntar med spänning... Kikade efter honom nyss, men han syntes inte till alls... Mmm... Får bli lite xbox nu innan jag ska sova... Har lite kvar att klara av om man säger så...