söndag, oktober 16, 2005

Back home

Japp... Då har man kommit hem efter en blöt kväll i Falun... Kom hem till Magnus och Camilla vid runt halv sju och bjöds på en gång på en drink gjord av Camillas bror Stoffe... Festen blev i full gång ganska snabbt och ölen rann ner ganska snabbt... Det var en förfest i rockens tecken som även innehöll dans och galej... Med andra ord så var det en ganska vanlig förfest, dock väldigt rolig... Vid runt 23-tiden tog vi bussen ner på stan och gick till Harrys... Där beställdes det en Gin&Tonic för att sedan entra dansgolvet en sväng... Jag snurrade runt en massa där inne och hade det skoj... Vid runt 1-tiden gjorde jag dock en liten fyllegrej... Jag gick därifrån utan att säga till någon för att gå och köpa en korv... Bra gjort... Jag gick sedan tillbaka och stod utanför och väntade på de andra som hade genomfört skallgång inne på Harrys efter mig... Ajda... Vi åkte iallafall hem med nattbussen och Camilla var störtnöjd över sin Harrys-filt som hon hade fått tag på... Väl hemma fick jag lov att blåsa upp hela min luftmadrass för hand, eller för mun, beror på hur man ser det... Stoffe hade somnat av totalt och vaknade inte av någonting... Ja... Efter en massa terror från Camilla lyckades jag iallafall somna och vaknade imorse av att solen pissade rakt på mig... Mmm... Nu är jag hemma och ska inte göra någonting mer idag!... Och nu avslutas allt med lite filmer:
- Camilla spelar Thunderstruck på sina morrhår
- Stoffe visar lite skills genom att lira Highway Star-solot
- Fri entré till Harrys
- Nattlig terror och Magnus skakar rumpan