söndag, oktober 23, 2005

Bakis

Åh... Det är få gånger som jag blir riktigt bakis... Nu har jag däremot lyckats pricka in ett sånt tillfälle... Var ut i Borlänge igår med Hans och lite fler människor... Vi gick sedan ut på S2 och där var det storkalas må jag säga... Gjorde även en jävla praktsak... Gick in på toaletten på krogen och fick samtidigt ett sms... Tog upp mobilen ur fickan och sen åkte den rakt ner i toaletten... Hade ju inte hunnit pissa än så jag plockade upp den och då slog den av sig själv... Försökte sedan att få igång på den men lyckades knappa in fel PIN-kod för många gånger... Ja, ungefär i denna veva slutade kvällen tyckte jag... Hamnade till slut hemma hos Nicklas och somnade som en stock... Fixade iallafall telefonen på Telia imorse så den funkar då nu iallafall... Åh... Ska lägga mig ner och bara ligga...