söndag, oktober 30, 2005

Vintertider, hej hej, vintertider!

Klockan är ställd till vintertid iallafall.. Snön var det värre med tycker jag... Helt grönt ute och massa plusgrader... Jag klagar då verkligen inte... Grejen är ju nu, jag är trött, och klockan är bara halv elva... Känner mig 100 år gammal nästan... Jo... Här kommer en sak som jag har reflekterat över... Senast idag står det i Expressen att Shakira kan tänka sig att köpa hus i Sverige... Hur många gånger har inte såna saker stått?!... Hur många arister och stjärnor äger hus i Sverige egentligen?!... Jag kan då inte säga många... Men troligen får de frågan av reportern: "Skulle du kunna tänka dig att bo i Sverige?"... Troligen så är de uppfostrade av sin manager att alltid vara snäll och svara: "Verkligen, det verkar vara ett underbart land"... Skulle aristen istället svara: "Nej, det verkar tråkigt och så har ni ingen humor"... Då skulle denna få en löpsedelsplats med en sågande rubrik... Dock, allt publicitet är bra publicitet... Ingen verkar våga säga att de hatar Sverige ändå... Ja... Ska söka mig mot sängen och se på tv nu och troligen somna innan klockan blir elva...