söndag, december 25, 2005

Lugnet infaller sig

Nu var årets julfirande slut tror jag... Syrran & c:o har begett sig till nästa tillställning och jag ska försöka dra över massa musik från min gamla dator som står här bredvid... Det har även slagit mig att min iPod är inställd på PC nu men jag kör ju oftast Mac hemma... Hmm... Det hade jag ju helt glömt bort... Ja, måste försöka lösa det på nåt bra sätt... Se så... Dags att lattja igång gamla burken och försöka få den att göra som jag vill... Synd bara att den ska låta som ett hus och ge ifrån sig värme som en jäkla bastu... Jo just de ja... Hanso ringde mig imorse också... 08:55, men då sov jag fortfarande, vet inte riktigt om jag sa någonting till honom... Jag ringde upp senare iallafall och då satt han i liften i Romme Alpin och skulle väl pumpa lite puder I guess...