måndag, december 19, 2005

Mumsi mumsi

Hanso gav mig ett jäkla smarrigt middagstips igår som jag fick lov att prova idag... Shit... De var inte sista gången kan jag lova!... Här kommer receptet:
2 Kycklingfiléer
Lite spaghetti
Lätt creme fraiche

Strimla kycklingen, kasta den i stekpannen, på med massor och kött&grill-krydda... Låt de stekas tills de blir klart och lite småbränt... Vräk på med creme fraichen, kanske lite över en deciliter... Under tidning kokar man såklart spaghetti... Ja, sen är de klart...

Märkte även en rätt äcklig grej, var sugen på att slicka på fingrarna efter att jag hade skurit kycklingen... Ha... Ville nästan prova ifall man verkligen får sarmonella... Men, jag höll mig ifrån det så jag kan jobba resten av veckan... Dags att rita!...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

He he... mästerkocken har gjort det igen!

2005-12-19 22:27

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Japp... jag är mästerkocken.

2005-12-20 06:05

 

Skicka en kommentar

<< Home