måndag, januari 23, 2006

Hotellfrukost

Sov som en stock hela natten kan jag lova... Vaknade till någon gång för då åkte hela plogbilsmaffian förbi mitt fönster och höll på och skottade undan en massa... Ja... Vid halv fem vaknade jag av lite musik... Helt perfekt... Då kan mna lägga sig och sova igen, samtidigt som man lyssnar på bra musik... Mmm... Klev väl upp vid fem igen och började göra mig iordning... Kände även för att skämma bort mig lite så jag gjorde värsta hotellfrukosten... God som få blev den med juice, yoghurt och müsli och mackor... Lite skillnad från min vanliga med macka och fil... Yes... Kom på att jag måste börja göra mig iordning nu och kolla så att jag har allt med mig i väskan...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vill också kunna sova som en stock. Men jag har inte sovit bra sedan 1993 typ. INNAN jag blev gravid. *suck*...hoppas att du har en schysst dag! Lisa

2006-01-23 14:54

 

Skicka en kommentar

<< Home