måndag, januari 30, 2006

Kupongmannen

Nu har jag precis varit och handlat och för en av de första gånger i mitt liv utnyttjat en kupong... Visst... 2 paket tvättmedel för 40 kr... Inte illa tycker jag... Nästa så billigt så man kan tänka sig att börja leva på det... Köpte lite kyckling också, i vanlig ordning... Enda skillnaden från normalt var att jag köpte fryst... Brukar alltid köpa färsk, och så oftast fryser jag det när jag kommer hem... Och ja, enligt Hanso är färsk kyckling tre gånger dyrare än fryst... Make sence... Japp... Nu ska jag kolla klart på lite tv och sen gå och lägga mig...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bra att du lär dej från en av de mest ekonomiska människorna du känner =D

2006-01-30 23:10

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Hahaha... Visst, den personen som bränner minst pengar på grejor i hela världen och som helst av allt köper kryssmärkt mat för att spara lite pengar ;)...

2006-01-31 06:09

 

Skicka en kommentar

<< Home