lördag, januari 14, 2006

Stadsbesök

Tog bilen och stack ner till Borlänge... Hade som avsikt att köpa en riskokare och kanske ett par jeans... Kom ner till den stora kupolen och letade på någon parkeringsplats så man slapp hålla på och tränga sig med massa andra bilar... Gick sedan rakt in på El-giganten där jag skulle köpa riskokaren... Gick omkring en jäkla bra stund och letade... Efter kanske en kvart hittade jag på nåt som såg ut som en riskokare, ja, och det var det också... Plockade upp den, gick till kassan och betalade... Fortsatte min färd in på själva kupolen... Där träffade jag på Björn som jobbade och huxflux så befann jag mig på El-giganten igen där han skulle köpa en dator... Ungefär en timme senare var hans impulsköp avklarat efter en jäkla massa strul eftersom modellerna i butik inte fanns osv. osv... Ja... Då kunde jag iallafall till slut gå iväg och köpa mig ett par jeans... Letade reda på ett par, provade dem, och betalade... Ska inte behöva vara svårare än så... Gick sedan ut, satte mig i bilen och körde hemåt... Tog och ringde Ekis en sväng och blev ditbjuden på ett besök... Vi hängde lite och bröderna satt och kollade på nå jäkla K1-fightning eller vad det heter... Ja... Nu har jag iallafall smällt i mig för mycket mat och ska kolla vad som händer ikväll... Kan det möjligen bli en utgång?...