måndag, februari 13, 2006

Ett brev i lådan

När jag kom hem och tog in posten nyss så märkte jag att det var med någonting handskrivet i det hela... Texten lyder:
"Hejsan!
Annika heter jag som har försökt träffa dig hemma. Min önskan var att uppmuntra dig att undersöka bibeln.

Många tror att bibeln är för gammal för att kunna ge oss något. Men den svarar faktiskt på frågor som de flesta funderar på. Tex. varför det finns så mycket ondska. Om du vill veta mer så är du varmt välkommen att besöka oss, Jehovas vittnen, i rikets sal. Jag skickar med ett prov nr. av Vakttornet också.
Ha en fortsatt bra dag!"

Ja, man får väl tacka da... De var samma människa som var hem till mig förra söndagen som jag inte ville prata med då... Även lite trevligt att tidningen jag fick var mars-numret 2004... Undra om man ska läsa den, eller, inte... Mmm... Lite Conan O´brien nu och sen laga mat.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoj!

Glömde nallen på jobbet men räknar med normala 06.20 som avfärdstid.

2006-02-13 20:45

 

Skicka en kommentar

<< Home