tisdag, mars 28, 2006

Arg telefonförsäljare

Ha!... Fick precis ett samtal av någon telefonförsäljare, som vanligt... De var från front och de ville skicka nå jäkla kalsonger till mig helt gratis... Nu var det så att jag sa att jag inte ville ha några av deras kalsonger för jag finner ett nöje i att gå ut och köpa mina egna, samt att jag inte vill ha några såna där billiga struntkalsonger, som jag uttryckte det... Då sa hon att de faktiskt kostade 149 kr, ja, det är väl ungefär som såna där erbjudanden som finns i reklamtidningar där man får tre par strumpor för 1 kr, värde 189... Ja, hur som helst... Jag sa ändå att jag hellre bär dyrare kalsonger som kostar minst det dubbla och då jäklar blev hon arg... Eller, hon skrek inte, men de hördes på henne att hon tyckte att jag var en idiot och sa, "Jaha, är det mest Gucci och sånt eller?"... Fick lov att svara, "Finns ju bättre, som ett par schyssta Versace" och sen sa jag på ett vänligt sätt att hon skulle ha en fortsatt trevlig kväll och hej då, sen la hon på luren utan att säga nåt... Ho!... Ibland älskar jag när de där telefonförsäljarna ringer...