måndag, mars 13, 2006

Blogger har varit nere

Ja, Blogger, som har hand om mig blog, har legat nere lite nu under kvällen... Inte för att jag har haft någonting speciellt att säga men ändå... Kan ju alltid skylla på det... Sitter just nu och kollar på en dokumentär på Discovery om folk med deformerade ansikten, vet inte hur länge till min mage tillåter mig att kolla på det... Inte för att inte visa respekt för dem som är födda med missbildningar, men det är fan inte mysigt att kolla under operationen... Shit... De hackar och har sig och nyss var det en kirurg som ja, i princip, rullade tillbaka ett ansikte på plats... Var ganska osmakligt om jag får säga det själv... Mmm... Ska nog gå mot sängen nu för jag har fått massa avsnitt av Carnivale av Pär som jag på order måste titta på, annars hotar storstryk... Ja, ska väl inte bråka med såna som är större...