tisdag, mars 21, 2006

Åter till min gitarr

Hade den enorma lyxen att få åka med en jobbarpolare hem idag, så då slapp jag bussen, samt att jag kom hem tjugo minuter tidigare ungefär... Utförde några ärenden på glasbanken och travade sen hem... Det är lite av en tradition för mig att varje dag, klockan 16:45 se på Conan O´Brien på TV4+... Det jag helst av allt vill se är programmet som går före... Batman... Schyssta gamla avsnitt... Skulle lugnt kunna tänka mig att börja jobba en timme tidigare på morgonen för att kunna komma hem i tid för att få se ett helt avsnitt... Kanske skulle tanka dessa serier från 1966... Ja, förövrigt låter det som ett krig utanför mitt fönster för de håller på och snickrar färdigt en thairestaurang som skall öppna några meter bort... Ja, den restaurangen som tog över Hästens lokaler som jag hade sett fram emot att få gå in i och köpa en sån där schysst kudde... Yes... Nog sagt... Nu ska jag umgås med Fendern.