fredag, april 14, 2006

Dagen efter dagen

Yes... Nu börjar man vakna till liv... Hanso kom fram till att han skulle väcka mig tidigt imorse... Vid klockan åtta gjorde han första försöket men gav upp ganska fort för jag var nog okontaktbar... Jag fick iallafall sova vidare men vid klockan tio gjorde han ett nytt försök... Denna gång med min gitarr... Han drog över alla strängarna och försökte sedan spela så fort han kunde på en sträng... Otroligt irriterande... Hittade även en massa salta pinnar under min kudde som Hans åt upp... Mmm... Efter ett längre tag så fick han upp mig och vi åt frukost... Efter det kollade vi på Lost och sen somnade jag av i soffan och Hans kolla på Hipp Hipp [Paw rihk-titt].. Efter det så kollade vi på lite High Chaparall och Hans klagade mest på att jag sov hela tiden... Måste faktiskt erkänna att jag var bakis, som jag sällan brukar vara... Joda... Nu måste jag dammsuga för det är skräpigt på golvet, samt att jag vid något tillfälle måste diska lite också... Nej, dags för en film...