måndag, april 10, 2006

Erkänd mästerkock!

Fy fanken... Det här blev riktigt gott kan jag lova... Fräst vitlök, chili och paprika, lite schysst ris och sen i med räkorna... Ja, mumsen... Och så ganska starkt... Men så ska det ibland vara... Det roligaste i hela matlatningen var att jag fick telefon, som vanligt telefonförsäljare... Nu var det någon tjej som skulle sälja mig nå telefonabb... Det lyckades hon självklart inte med... Däremot när hon skulle lägga på så sa hon nåt i stil med: "Ha en så trevlig kväll" så jag svarade "Yes, jag ska laga mat och lyssna på Jimi Hendrix"... Rolig som hon var ställde hon följdfrågan, "Vad blir det för nåt"... Fick ju lov att berätta då, "Det blir heta räkor med vitlök, chili och paprika"... "Låter riktigt gott", sa hon då... Ja, så ska en telefonförsäljare vara... Mbop... Nu ska jag fixa matlådan...