lördag, april 22, 2006

Extreme makeover Hair edition

Japp... Nu har jag gått och klippt mig också... Var en ganska smärtfri operation som var över på 30 minuter... Blev utsatt för lite frisörsnack med meningar som, "Vad jobbar du med?", "Vad händer i helgen?", "Ja, nu är våren verkligen här"... Oj oj oj... Jag skulle fan ha blivit frisör för då skulle alla vilja bli klippta av mig för jag kan gå ifrån frisörsnacket... De skulle strunta helt i resultatet men ändå vara nöjda för att jag skulle vara så trevlig... Mmm... Jag blev också nöjd med mitt resultat... Fick bort det störande nackhåret och lite tunnare... Blev även frågad ifall jag ville klippa fram öronen men då sa jag nej... De visar jag ju inte för vem som helst... Ja, nu måste jag lista ut vad som kan komma och hända idag... Så jäkla fint väder så det förslår...