tisdag, april 18, 2006

I lumpen...

Vi stack från jobbet runt 17-tiden för det fanns inget mer som vi kunde göra utan mest låta det hela stå och tugga i fem timmar... Göran hade en hel del datorskrot som skulle slängas så vi åkte till någon avlägsen soptipp och dumpade av det hela... En otroligt oskön stank var det kan jag lova... Efter det begav vi oss till något överskottsbolag i Grängesberg... Jag gick omkring där inne och letade tuffa militärsaker medan Göran provade jeans... Plötsligt fick jag syn på någonting som jag bara fick lov att köpa, militärkalsonger... Fem hela kronor kostade de... Shit... Nu får jag uppleva den del av lumpen som jag ville åt... Perfekt... Köpte även ett linne, storlek small... Riktigt spännigt måste jag medge... När vi var klara där åkte vi hem genom massa småorter som man knappt hört talas om... Väl hemma bokade jag tvättid och när jag kom upp öppnades ytterdörren och jag blev helt stum... Han som kom in genom dörren var samma gubbe som hade överskottsbolaget där vi tjugo minuter tidigare var och handlade... Tokigt... Japp.. Dags att börja på med middagen som idag blir kyckling och jordnötter...