måndag, april 24, 2006

Osynlig frisyr

Hittills har en person påpekat att jag klippt mig, trots att jag tog bort närmare en kubikmeter hår i lördags morse... Ja, kanske är en bra grej att ingen påpekar för det finns inget värre än när man möter folk på stan och man på en gång kan dra slutsatsen att personen är nyklippt... Det värsta är de som precis varit vid frisören och sedan går direkt ut på stan för att visa det... De har alltid en överdriven stubb eftersom deras barberare läst tidningen, "Som klippt och skuret", nummer 5 från 1989... Faktum är att jag inte känner mig sådär väldigt nyklippt heller, vilket är en skön känsla... Inga frusna öron, ingen saknad av hår eller liknande... Mbop... Kan även berätta att alldeles nyss lät växeltelefonen som pipljudet i Lost, ryckte till och var beredd att
skriva in siffrorna... 4 8 15 16 23 42... Mmm... Fika om tio minuter och sen ett sista ryck innan träningen... Tackar.