lördag, maj 27, 2006

Årets första golf

Letade upp mina golfklubbor i källaren och hoppade sedan rakt in i bilen och blåste upp... Det var halvmycket bilar där och sen massa nördar som höll på att ta grönt kort... Jag gick in i receptionen för att växla pengar och innan jag ens hade sagt hej så sa personen bakom disken: "Ja Jesper, vi har en tid om tjugo minuter om det passar"... Det är nog ett bevis på att man spelade för mycket golf förra året... Jag fick lov att förklara att jag bara skulle träna och stack sedan till rangen... Slog två hinkar och det gick superbra... Rakt, långt och fint... Precis som det ska vara... Sen puttade jag lite, tränade inspel, puttade igen och avslutade allt med att slå två hinkar till... En skön liten eftermiddagsträning måste jag säga... Mmm... Nu snart kommer The Beefs hit och vi ska käka mat, och vad som händer sen har jag ingen aning om...

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaha... det verkar som du är riktigt bra på det där.... Har du tid i veckan att gå 9- hål med en sådan där nybörjare?????

2006-05-27 18:27

 
Blogger Jesper Löfgren said...

You bet!... Tar med mig klubborna ner till Ludvika idag... Måste bara försöka bli medlem i någon klubb också... ;).

2006-05-28 08:25

 
Anonymous Anonym said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

2006-07-22 13:30

 

Skicka en kommentar

<< Home