tisdag, maj 16, 2006

Välkommen till min biltvätt

Idag när jag gick in i duschen och drog igång vattnet kom det inte någonting alls ur munstycket... Allting sprutade ut åt sidan och jag fick väl helt enkelt duscha lite annorlunda mot vanligt... Ja, det betyder väl att jag måste ringa och snacka med hyresvärden idag då för att försöka få det där tillfixat... Hur som helst så har jag då sovit hur jävla gott som helst inatt, när jag väl somnade... Vore superfint om man hade någon sorts avancerad värmeanläggning av lägenheten så när den känner att det är kallare än 10 grader inomhus så vrider den på lite mer... Alltså någon sorts termostat för igår var det superkallt när jag gick och la mig, men det berodde väl mest på att jag hade ställt ner elementen när det var högsommar... Mbop... Bädda sängen nu och sen mot jobbet...