torsdag, juni 15, 2006

Den obligatoriska

Torsdag, då händer det en speciell sak... Fika... Japp... Vi samlades på den vanliga platsen och beställde det vi ville ha... En kula glass och en dricka blev dagens... Detta avnjöts på en terrass i solskenet och mixades med goda skratt och skojigheter... Jag fick även en förbannat fin idé som jag måste genomföra... Eftersom det är mest telefonförsäljare som ringer mig så ska jag fixa en sån där "Hej, du har kommit till Jesper. Vill du sälja saker, tryck ett" osv... Ja, ska försöka spela in en någon dag under nästa vecka... Ja, kan förövrigt berätta att när vi skulle gå ner för terrassen så hade det kommit in en duva inne på övervåningen som gjorde någon sorts kollibriövning när jag gick in och stod helt stilla i luften... Blev livrädd och sprang ner... Nu, fotboll.