lördag, juli 22, 2006

Besök i natten

Igår vid runt 2-tiden när jag försökte somna så blev vettskrämd, någon knackade på mitt fönster... Jag tog mig upp, öppnade persiennerna och där stod fyra glada gubbar... Ja, inte okända gubbar... Mer Tobbe & c:o som hade varit på Trädgår'n... Jag öppnade fönstret och stod och pratade med dem endast iförd kalsonger... Två grabbar går förbi och den ena säger "Öj" och så börjar båda två titta vad det är för någonting som försegår... Jag får lov att säga till dem att det inte är någon publik tillställning... Ja, sen slog jag igen fönstret i ansiktet på Tobbe som stod och pratade om efterfest hos mig... Mmm... Nu ska jag hitta på någonting med den här dagen också...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

2006-08-12 05:53

 
Anonymous Anonym said...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

2006-08-17 11:38

 

Skicka en kommentar

<< Home