måndag, juli 17, 2006

Förbannade raggarstad

När jag låg och sov som bäst inatt så blev jag helt plötsligt väckt... Ett skrikande ljud... Förstod inte alls vad det var... Efter några sekunder började bitarna falla på plats och jag förstod, 740-raggare... Någon jävla idiot var ute och brände däck klockan 03:10... Jag lär inte vara den enda som lackade ur på den där killen direkt... Såg nu på morgonen när jag och Tobbe åkte till jobbet att det var stora spår utanför mig och alla gatorna runtomkring... Hur i helvete kan man vara så jävla pundad så man ger sig ut på en sån resa, mitt i jävla natten... Blev faktiskt riktigt förbannad på personen i fråga... Men men, det där verkar ju vara någon vanlig åkomma bland 740-ägarna i Ludvika... Mmm... Nu ska jag jobba.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Pinsamt att de e en 240 på bilden å du ska bo i en raggarstad =D

2006-07-17 09:20

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Herr Oklahoma... Behöver jag påminna dig om att snart kommer du vara omringad av potatisland och skjutvapen ;)...

2006-07-17 13:28

 

Skicka en kommentar

<< Home