torsdag, juli 27, 2006

Hemma igen

Yes... Nu har vi varit på den omtalade Rockoff-festivalen... Var in på nå jäkla område där vi drack lite öl, tittade på Farbror Fläsk och sen spelade band som BWO och Sunblock, vilka jag tog kort på... Jag, och ingen annan heller, vill kalla det hela för festival, utan mer ett turistjippo... Ja, hur som helst... När allt var klart så drog vi till Arken igen, Arkepolagen, som det så fint heter... Där blev det lite fest och Johan dansade bugg med någon tjej... Jäkla inställsam kille måste jag säga... Mmm... Vi åkte hem sen, en timme innan det stängde... Lite trevligt att det har öppet till fyra måste jag säga... I Sverige stänger ju det mesta två... Ja, vi har nu ätit några mackor och haft det trevligt... Dags att sova... Sista natten på Åland, jag är ledsen.

3 Comments:

Blogger High Power Rocketry said...

: )

2006-07-27 03:22

 
Anonymous Anonym said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

2006-08-10 05:46

 
Anonymous Anonym said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

2006-08-15 17:17

 

Skicka en kommentar

<< Home