torsdag, augusti 17, 2006

Goder natter

Kom aldrig i säng tidigare... Såg på Brygglov följt av Äntligen Hi-tech, ett tv-program som jag inte uppskattar så väldigt... Tycker de försöker göra allting så krångligt när de förenklar saker och ting... Killen som de fixade hos i detta avsnittet hade massa gamla schyssta LP-skivor... Då digitaliserade de allt istället och kastade ut dem... Det var att förstöra tycker jag... En annan sak som jag störde mig på under hela programmet.. Varför i helvete censurerade de Mercedesmärket på bilen?... Äh, börjar bli för inspirerat av landet i väst, snart så pipar de väl alla svordomar också... Hur som helst, filmen är iallafall ifrån mitt hotellrum i Söderhamn, där hade kanske de där Äntligen Hi-tech-folket kunna gjort någon nytta, eller iallafall fixat en ny tv...