torsdag, augusti 31, 2006

Storfika

Javisst... Ännu en fikastund avklarad... Denna gång blev den lång och trevlig... Jag var inge direkt hungrig på fika så jag körde ett glas sprite, och som ni ser på bilden, världens största bakverk... Råkade även begå generalmisstaget att ta en kopp iskaffe, så nu är jag helt uppe i varv.. Fick lov att slå av mig lite med en tidning när vi kom ut... Passerade även igenom stan när jag gick till fikat... Luktade surströmming och massa bilar samt Frälsningsarmén... Kunde ju varit bättre... Yes... Nu ska jag nog se på lite tv och sen sova... Får nog packa imorgon...

2 Comments:

Blogger Hans said...

du får ta de lugnt så du inte blir tjock du... inte för mycke sötsaker..!

2006-09-01 06:28

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Danke Gleischfach säger jag.

2006-09-01 06:57

 

Skicka en kommentar

<< Home