torsdag, oktober 12, 2006

Feber?

Nu känner jag mig ganska så sliten... Har lite ont i huvudet och ja, den där känslan som man brukar få och kan förknippas med feber... Ska göra ett tappert försök att städa lite i lägenheten idag, om inte annat så får jag ta dammsugningen imorgon, fredag... It must be done!... Nåt som däremot piggar upp mig lite är att jag sitter och läser om Linda Rosing nu... Hon ska visst släppa en ny låt och musikvideo nu som man bara kan se på sina mobiler, det kommer bli stort kan jag lova... Lansering hela vägen till Asien... Shit... Hon kommer säkert bli världens mest framgångsrika artist... Eller, som vanligt kanske, ett gigantiskt fiasko som man inte veta av... Läste även det underbara att hennes "unika parti" hade fått 222 röster i valet... Efter all den mediatiden så fick de bara 222 röster... Inte för att skryta, men tror fan att jag skulle kunna ha gjort det bättre själv... Mmm... Nåt att äta nu behöver för att inte bli sämre, och sen ska jag se på Lost... Borde damma av lite också... Puh!