onsdag, oktober 25, 2006

Lost and found

Jag gick till gymmet och var redo som fanken att bestiga löpbandet... Kom dit, skulle rycka upp mitt träningskort ifrån plånboken, och det var helt borta... Letade igenom min väska, överallt... Kollade verkligen på alla ställen där det kunde ha hamnat efter att jag hade tränat i måndags, men nej, det var helt borta... Jag bestämde mig efter en tio minuter att gå hem och kolla ifall det låg där någonstans... När jag gick utanför dörren så kände jag ifall det kanske låg i min ficka, mycket riktigt... Där låg det, så fint så fint... Gick in igen, hoppade in innanför grindarna, upp på löpbandet och tjugo minuter senare var jag så trött så jag knappt kunde gå... Började få sendrag efter en kvart men bet ihop... Mm... Ska tvätta av mig nu och sen gå och handla en sväng, har visst ingen frukost.