tisdag, november 21, 2006

Extreme makeover - Apartment edition

För ganska precis en timme sedan bestämde jag mig, jag måste möblera om... Det här med ommöblering tror jag är någonting som går i släkten för när min syster var i tonåren så möblerade hon om sitt rum var femte minut ungefär... Nu är jag inte direkt tonåring, men, killar utvecklas väl saktare eller va de brukar skylla på... Hur som helst... Jag vred min säng 90 grader, genomgick ungefär 20 placering av min soffa, som ändå ska iväg snart... Ja, hur som helst, det blir lite annorlunda iallafall och samtidigt fick jag någonstans där jag kan sitta och rita också... Men, säg den förändringen som inte för någon komplikation med sig... Nu har jag ingenstans att ställa alla mina inspelningsgrejer... Äh, får fixa det imorgon helt enkelt... Nu, rakt ner i sängen, vart den än står någonstans...