måndag, november 27, 2006

Måndagsträning

Av någon jäkla anledning så går det aldrig att träna nå vidare på måndagar... Idag var verkligen inget undantag kan jag lova... Man blir helt slut på en gång och spyr nästan... Det enda rätta hade väl varit att köra en vända till, men istället så gick jag hem med svansen mellan benen... Kom hem, la in en ny matta i hallen som jag nog måste klippa till lite någon dag... Skulle gärna vilja visa en bild på den här, men blåtanden samarbetar inte riktigt idag... Mmm... Nu ska jag vila en sväng, och sen duscha... Puh.

2 Comments:

Blogger Hans said...

det kallas måndags-syndromet och kommer som en bi-effekt från en hård lördagskväll!

2006-11-27 19:07

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Ja, jag vet... Låt mig leva i tron att det är måndagen det är fel på och inte mig själv, tack.

2006-11-27 21:12

 

Skicka en kommentar

<< Home