torsdag, november 16, 2006

Nedräkningen har början

Jag vet att jag absolut inte är först i världen med något avslöjande eller så, men jag är fortfarande upprymd över det hela... iPhone heter det som jag snackar om, varumärket är faktiskt registrerat av Apple nu... Perfekt... Alltså, lär ju bli en blandning mellan en iPod och en mobiltelefon, mao. så försvinner en sak ur fickan... Egentligen borde jag ju ha en sån där nedräknare på sidan till Januari då den ska släppas... Såg att Aftonbladet hade skaffat en sån som räknade ner till Fugelsangs rymdresa... Hoppas bara att det är enkelt för dem att lägga till någon vecka till eller så... Javisst... Så är det...

2 Comments:

Blogger Hans said...

Hur kan du emmas blogg ovanför min bland länkar? jag trodde vi var vänner!

2006-11-16 18:54

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Hahahaha... Fy fan va jag visste att du skulle reagera på det ;)... Ska ändra på det min vän, du ska självklart vara överst av allt.

2006-11-16 20:46

 

Skicka en kommentar

<< Home