lördag, december 23, 2006

Knäcken kokas

Då har jag hunnit med en massa saker idag... Jag och faderskapet drog ner till Borlänge och köpte lite julklappar och jag hittade ingenting åt mig själv, som vanligt... Ja... En rätt rolig sak var att när vi åkte ner så hörde vi en sketch på P3 om några som hade en affär men inte slog in julklapparna... Istället tipsade de folk att gå till leksaksaffären och slå in sakerna där... Ja.. Precis så gjorde vi... Köpte grejen på ett ställe och sen smet vi iväg till leksaksaffären och lite snyggt slog in julklappen... Riktigt komiskt och bra initativ av min fader... Jag ropade även ut att jag fick bingo på Teknikmagasinet eftersom det var så tyst så fick jag ju lov att säga nåt när de ropade upp mitt nummer... På nåt sätt så kanske någon blir glad... Mmm... Nu ska jag njuta lite av lugnet för snart är väl syrran och biffarna här...