fredag, december 29, 2006

Sicken mardröm

Nu på morgonkvisten, tror jag det var, så drömde jag nåt helt sjukt... Två av mina gamla bandpolare ringde på mig och bad mig komma över för de skulle visa nåt... Det som jag fick se när jag kom dit var ett Lost-avsnitt som stod och rullade på tv'n... Jag frågade vad det var, för jag kände inte igen det, då sa de att det var nästa säsong som hade blivit stulen... Alltså en helt ny säsong som redan fanns att ladda ner... Jag blev helt knäckt, och när Fröyen sa att man fick äta hur mycket riven ost som helst för det är inge farligt, så blev jag ännu mer knäckt... Ja, det är fan mystiskt de här med drömmar alltså... Man önskar att man kunde spela in dem för att sedan lägga dem på YouTube, vore hur tufft som helst... Jo jo... Ska väl slösurfa lite nu och sen jobbet... Helt apropå en massa... Jag hade ingen aning om att han tuffing bland The others hette Zeke... Det kom som en överraskning av bilden ovan... Jäkla namnsnattare...