onsdag, januari 10, 2007

Mystiskt mail

Idag var det någon som hade ringt mig ifrån ett 060-riktnummer och det handlade om lite grejer jag beställt ifrån nätet som jag hade glömt att avbeställa... Hur som helst... Personen i fråga hade talat in ett meddelande på mitt mobilsvar, inga konstigheter med det alls... När jag sedan kom hem så hade jag fått ett mail ifrån företaget om att jag fick lov att avbeställa mina saker, ett formellt mail, fint skrivet... I stil med "Käre herr / fru"... Och sånt där... Sen hade jag även fått ett till mail, och i det stod det:
"Hej

Du jag måste säga att du hade en läcker telefons svarare

Mvh
eXpansys"


Ska man säga ja eller nej?... Va fan, den jag har är väl inge läcker... Nåt i stil med: "Hej, du har kommit till Jesper... Jag gör någonting annat nu så tala in ett meddelande så ringer jag aldrig upp"... På min hemtelefon däremot så skriker jag i bakgrunden till tonerna av Rudolf... Undra vilken personen i fråga menar... Äh... Konstigt...