torsdag, februari 22, 2007

Geografikunskaperna är på botten

Var iväg till herr Sushi och köpte mig lite mat... Vi stod och pratade lite medan maten blev klar eftersom han och jag är goda vänner på nåt sätt... Hur som helst... Jag berättade att jag skulle åka till Kanada och han frågade om jag skulle till Quebec, men sa att jag skulle till östraste delen... Då fortsatte han prata om att de hade bra sushi där borta och att det var populär mat... Jag frågade om de brukade ha krabba och hummer i i sushin och han nickade och sen sa han slutpoängen som fick mig att gå därifrån skrattandes... Han tittade på mig och sa: "Ja, de har bra fisk där borta i Sydamerika"... Undra varför han ens sa det när Kanada ligger i Nordamerika... Ungefär som den gången han sa åt mig att åka tåg ifrån Shanghai till Thailand... Go kille de där... Prata geografi med honom ifall ni åker till Ludvika och äter fisk... Har även sett Lost, och det var som vanligt riktigt bra och nu ska jag börja packa väskan... Wiho!