söndag, februari 25, 2007

I've arrived in Moncton

Då så damer och herrar... Då befinner sig Jesper på andra sidan jordklotet, nära på iallafall... Sitter på mitt hotellrum i den lilla staden Moncton på Kanadas östkust... Har varit vaken i ungefär 24 timmar och klockan är verkar vara omkring 01:08 på natten, alltså fem timmars tidsförskjutning jämfört med hemma.. Kan avslöja att jag är ganska så seg efter resan och att jag nog ska bege mig raka vägen ner i sängen... Mmm... Blev lite stressigt i Toronto också eftersom jag fick lov att hämta ut mina väskor där för att sedan checka in dem igen och massa jävla krångel... Sen åkte jag i ett plan i storlek med ett LearJet hit och det gick väl bra, ända tills dess att vi landade och planet nära på fick någon sorts sladd eftersom det var så halt på landningsbanan... Men visst, rakt ner i sängen och god natt, eller god morgon.