fredag, mars 09, 2007

The king of Carting!

Schysst säger jag... Idag har varit en bra dag... Först visade jag arbetet jag hade gjort och de verkade som om det var bra... Eller ja, de var bra!... Sen åkte jag hem, kasta i mig en sallad och sedan åkte jag iväg till go-cart-banan... De har massa roliga saker för sig här... Vi var väl omkring 20 pers. som åkte och jag var lite halvnervös innan... Sist jag åkte gocart, dvs. första gången jag åkte det, var i Sverige och då var jag riktigt dålig... Den här gången gick de inte heller nå vidare... Fick bil #32, och den gick sakta, på riktigt... Mitt bästa varv var omkring 29 sekunder... Lite halvsur så tog jag en lyxcart till nästa race och då körde jag som en liten dåre... Varvade sammanlagt 6-7 pers... Skulle inte förvåna mig ifall jag får lite arga blickar imorgon på jobbet, vilket jag kan ta... Hur som helst... Den magiska gränsen är att komma in på 25-sekunder, jag kom in på 26.1 som bäst, så det fattade några hundradelar där... Ja, det var kort sagt svinskoj, och svinkallt, trots att det var en inomhushall... Dags att sova för imorgon är sista jobbdagen och massa sånt.. Sad but true...