måndag, mars 19, 2007

Krångel och allt helvete på jorden

Ja, då har det varit en riktigt krånglig kväll kan jag påstå... Ingenting har fungerat som det skall och jag blir bara så trött på allt... Först och främst så installerade jag lite uppdateringar på Mac'n och då slutade åäö att fungera som det ska, trodde jag visste hur man fixade detta sen förut, men icke... Vidare så skulle jag jobba på en site, men ingenting fungerade där heller... Lackade ur totalt... När min syster sedan påminde mig om att min IP-telefoni inte fungerar så svämmade glaset över... Jag skrev ett långt och argt mail till dem som jag har som leverantör av tjänsten, Universal Telecom, se upp för dem... Berättade lite vad jag kände eftersom det inte fungerat att ringa sen omkring december osv osv... Har även hört av mig till andra, större och dyrare bolag, om rena tekniska specifikationer så jag vet att jag kan få det att fungera... Mm... Mycket ska man uppleva... Och nu, nu ska jag uppleva en nattsömn samt lite 100 Höjdare alldeles snart... Take care!