torsdag, april 12, 2007

En växande önskelista

Just nu, troligen bara den här veckan, så känner jag ett stort "ha"-begär... Det är många saker jag vill ha... Jag vill ha en till Mac, jag vill ha en Nabaztag, jag vill ha en sån där tuff digital fotoram med wifi och som kan läsa RSS-feeds, jag vill ha en ny säng eftersom den jag sover i nu ger mig ryggont, jag vill ha en 32" lcd-tv, jag vill ha en stationär pc som jag kan enbart leka med linux på, jag vill ha en större lägenhet (det är nog en förutsättning för allt i denna lista), jag vill ha en matlagningsstereo till min iPod, jag vill ha tid över för att leka med allt jag vill ha... Huga... Detta kan ju nästan bli alldeles för dyrt för plånboken med tanke på att semestern kommer snart... Nej, får nog lugna mig med nästan allt... Bäst att gå och lägga sig innan man blir alldeles för galen...

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Säng verkar vara det enda som man "behöver"...

2007-04-13 08:38

 
Blogger Jesper Löfgren said...

I en normal värld, ja.

2007-04-13 18:01

 

Skicka en kommentar

<< Home