söndag, april 22, 2007

Flygardagen

Jovisst... Idag så hade det blivit lite mindre blåsigt ute så vi gav oss ut med flygplanet en sväng... Det gick riktigt bra, ja, ända till någon kastvind körde in mitt plan i ett träd som gjorde att det pajade lite... Mmm... Jag har även haft spenderarbyxorna på mig och köpt en dammsugare samt en soffa idag, men soffan får jag inte se förrän om sju veckor ungefär... Mmm... Bjuder på en liten film från den sista flygturen för dagen, Biffen var helt förstörd... Yes.

4 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Oj, se på Biffen som han springer!

2007-04-23 13:57

 
Blogger Hans said...

haha.. dina plan lär bestå av mer tejp än flygplans material snart =D

2007-04-23 14:36

 
Blogger Ragnar Hammarqvist said...

Vadå gick ganska bra. Du störtade ju rakt ner i backen direct efter du lyfte. De kallar inte jag att gå bra.

2007-04-23 21:59

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Ragnar, var det jag som flög eller?... Nej... Jag var riktigt duktig när jag flög... Ha!

2007-04-25 06:16

 

Skicka en kommentar

<< Home