söndag, april 15, 2007

Med storkben på stabil mark

Då jäklar har jag varit ute... Drog först och slängde lite glas och sedan bestämde jag mig för att gå iväg och handla på affären som ligger längre bort... Började traska och gick massa omvägar för skojs skull... Det är verkligen rena rama sommarvärmen ute... Det var dock knappt nå folk alls någonstans, bara några raggare som stod och jämförde varandras bilar och sånt där... Mbop... När jag väl kom till mataffären så stod jag länge och väl inne i kylrummet och svalkade av mig... Japp.. Städningen fortsätter.

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Men för i h-vete, bara för att jag går runt i strumpor och sandaler hela arbetsdagarna betyder det INTE att det är ok!

2007-04-17 00:48

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Bara för att jag har på mig det på ett kort betyder väl inte att jag går runt så heller...

2007-04-17 06:07

 

Skicka en kommentar

<< Home