onsdag, maj 09, 2007

Jag vet vart de stod

Eftersom min cykel var borta från hallen så tänkte jag att de hade tagit med en stege in när de skulle byta fönster... Döm av min förvåning när jag var ut till köket och solen låg på... Jag såg skoavtryck på en av mina stolar, och en jävla tur för dem att de inte stått på en av mina riktiga köksstolar, för då jävlar!... Ja, hur som helst, tycker det är ruskigt jävla dålig stil att bara gå bärsäkargång i någons lägenhet och ställa sig på saker... Lite lätt irriterad är man allt... Tror jag ska slå sönder ett fönster och be dem fixa det, och sen ligga i bakhåll... Vore fint... Mmm... Snart Roomservice.

2 Comments:

Blogger Hans said...

börjar låta mer å mer som en gammal surgubbe nu... frågan e om man kommer känna igen dej efter när man kommer hem..?

2007-05-09 19:57

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Unge pojk... Jag känner nog igen din ignoranta och slöa generation!... Annat var det på min tid, då gick vi till skolan, oavsett väder... Ja, pyttsan...

2007-05-09 21:02

 

Skicka en kommentar

<< Home