torsdag, maj 17, 2007

Nu går vi tillbaka några år

Ibland önskar jag, dock bara ibland, att jag var född tidigare och fick uppleva det enormt fina 60-70-talet och all den musik som tidsperioden hade att bjuda på... Dock, om jag hade varit född då så hade jag säkerligen inte varit lika insnöad i den nya revolutionen som håller på att hända... Hur som helst... Videon ovan är en spelning av Donovan, spelning var att ta i, en låt... Det är bara att luta sig tillbaka, njuta av musiken och förvånas över alla konstiga filurer i publiken... Är det så att ni älskar låten ovan, ja, då finns karaokeversionen här nedan:

2 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Tja, du hade smält in i publikhavet i varje fall! :D

2007-05-18 12:38

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Det där tar jag som en förolämpning må jag säga... Aldrig har jag ägt någonting som varit batikfärgat!

2007-05-18 13:30

 

Skicka en kommentar

<< Home