söndag, juni 03, 2007

Morgoncykling

Imorse vaknade jag av att det var strålande solsken ute... Jag bestämde mig då för att ge mig ut och cykla för det finns ju ändå ingenting skoj att göra de första timmarna på en söndag... Sagt och gjort så satt jag på sadeln 15 minuter senare och begav mig iväg... Jag hade ingen vidare koll på vart jag skulle cykla men jag påbörjade samma tur som vi cyklade förra onsdagen... Eftersom jag inte ville cykla tre mil utan nåt i magen eller någon matsäck med mig så gav jag tusan i att svänga av på någon väg som vi svängde av på förut... Det hela visade sig att jag åkte upp till Knutsbo, där jag aldrig varit förut, samt att jag helt plötsligt var ungefär där Tobbe bor... Mycket fundersam blev jag, men fortsatte trampa min väg runt i Ludvika... Det hela slutade med 14 kilometer på 45 minuter, inge vidare snitthastighet, men man ska tänka på att det är en helt vanlig söndagsmorgon... Nu ska jag duscha, gå och handla, äta frukost, städa, tvätta och läsa tidningar.

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Du har visst varit på Knutsbo... Eller i vart fall nedanför...

2007-06-04 07:55

 

Skicka en kommentar

<< Home