torsdag, augusti 23, 2007

Ännu en tshirt

Jaha, idag hade det kommit en till tshirt... Det råkar vara den som kom i maj månad, men som jag av någon konstig anledning aldrig fick... Hur som... Nu har jag fått dem och trots att jag påminde dem om inbetalningskort så fick jag inte det heller... Mao. så fick jag den gratis för att de hade glömt bort mig, fina killar på T-Post... Kom precis hem från sushin som idag gästades av inte mindre än nio personer, faktiskt ett världsrekord för oss... Farbror Fisk frågade även om jag ville börja jobba där, och jag skulle tänka på saken sa ja... Ska man kanske bli sushikock och ge upp det man gör till vardags nu? Tål att tänkas på, i ungefär tio sekunder... Jag äter hellre maten än att laga den...

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Han ville ju bara ha dig som bordsflyttare.

2007-08-24 08:37

 

Skicka en kommentar

<< Home