söndag, september 16, 2007

Söndagsmiddag

Idag var jag verkligen inte alls sugen på att laga någon middag tills jag ställde mig vid spisen... Tog tillvara på ett gammalt tips jag fick av Hanso när jag precis flyttade hemifrån men flyttade upp det några nivåer samt att jag köpte en riktigt god sallad... Picnic hette salladen, sån där färdigskuren... Rädisor, sallad, fetaost i olja och massa gott... Försvarar mig samtidigt mot alla som säger att det är oekonomiskt att köpa färdigskuren sallad, tänk om jag skulle köpa alla salladssorterna, grönsakerna osv, vad skulle det då kosta?... För att inte tala om att jag skulle få slänga hälften för jag skulle aldrig kunna äta så mycket...

2 Comments:

Blogger Hans said...

känner igen den där nudel ala creme fraishe blandingen =d

2007-09-16 20:52

 
Blogger Jesper Löfgren said...

Yes!... Köpte dock inga billiga 3-kronorsnudlar ;)...

2007-09-17 07:16

 

Skicka en kommentar

<< Home