fredag, januari 04, 2008

En riktig nostalgitripp

För många, många år sedan, när ZTV visades i marknätet så brukade jag och min syster spela in musikvideor på VHS... Jag har ingen direkt aning om varför jag gjorde detta, eftersom jag aldrig kollat på dem efter det... Hur som helst... En av de låtarna som jag då tyckte var bäst och hade den tuffaste videon, förutom Guns 'n Roses alla låtar, var ZZ Top med Burger man... När jag tidigare idag satt och kollade på en gitarrlektion med Billy Gibbons så slog det mig, det var längesedan man lyssnade på Burger man... Sagt och gjort, letade upp den och den var exakt lika bra som jag tyckte den var när jag var yngre... Var jag däremot aldrig förstod var hur de fick stekspaden under Burger man's fötter i slutet av videon... Ja, nu när jag ändå avslöjat allt så är de lika bra att ni kollar på den...

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Rätt inspirerat av The Toxic Avanger, länge sedan jag såg den Tromaklassikern borde vara dags igen. :)

2008-01-06 20:53

 

Skicka en kommentar

<< Home