tisdag, januari 22, 2008

Nordmende på skroten

Idag genomförde jag och Tobbe en gemensam aktion och såg till att min gamla Nordmende Spectra fick sig ett nytt hem.. Nu ligger den bland andra elektroniska saker och kan se sig själv förvandlas till, ja, jag vet inte... Gamla läskburkar blir nya läskburkar eller liknande och petflaskor kan bli till fleecetröjor... Ingen aning om vad som händer med en gammal tv faktiskt, den blir väl troligen skrot... Hur som helst, min gamla Nordmende, med ett märke i rutan, finns nu inte längre med mig... Istället så har min nya Philips tagit hans plats och det känns som en värdig tronföljare.

1 Comments:

Blogger Tobbe Arnesson said...

Tur att vi ställde din TV ända-mot-ända med "min" monitor!

Ända mot ända kan ingenting hända, har något hänt så har någon vänt!

2008-01-23 17:14

 

Skicka en kommentar

<< Home